Kernwaarden

Aloysius: dat zijn onze medewerkers. Zij zetten hun kracht elke dag onvoorwaardelijk en met passie in voor onze leerlingen. Niet voor niets zijn juist Kracht, Onvoorwaardelijkheid en Passie onze kernwaarden en de basis van ons werk. Onze medewerkers zijn (terecht!) trots op hun werk en voelen zich enorm betrokken bij hun leerlingen en werk. Aloysius krijgt als werkgever bijna een 8 als rapportcijfer en daar zijn we natuurlijk blij mee.

Kracht

Kracht is waarmee wij dagelijks ons werk doen. We zetten leerlingen en medewerkers in hun kracht en helpen leerlingen om krachtige persoonlijkheden te worden. We bieden een krachtige leeromgeving en staan stevig in onze schoenen.

Onvoorwaardelijk

We zijn er onvoorwaardelijk voor onze leerlingen. Hierbij hoort: doorgaan waar anderen stoppen, loslaten als het goed gaat, blijven zoeken naar mogelijkheden, in goede en slechte tijden, elkaar nemen zoals iedereen is, onbaatzuchtigheid en 'mag het een onsje meer zijn?'

Passie

Wij doen ons werk met passie. We werken vanuit ons hart, met plezier, gedrevenheid en energie. We doen het samen met anderen en zijn ervan overtuigd dat ons werk de moeite waard is.